Llegim amb les Boles de Nadal
L’objectiu d'aquestes activitats és crear paraules amb les lletres que contenen les Boles de Nadal, aixi és consolidar el vocabulari nadalenc de l’infant.🎄Nomenclatures
El document que teniu a continuacio, inclou 3 tipus de targetes de Nomenclatura i les Boles de Nadal amb lletres:
1. Targetes amb imatges del Nadal.
2. Targetes amb el nom de cada imatge del Nadal.
3. Targetes amb la imatge i el nom junts, aquest tipus de targetes s’utilitzen com a Control de l’error.
4. Boles de Nadal amb les lletres en vermell i blau.
Si els infants han treballat amb el material Abecedari mobil, ara poden treballar amb les “Targetes de Nomenclatura”, per consolidar els conceptes nadalencs. Per fer un bon treball, cal seguir el següent procediment:
1. Retallar els 3 tipus de targetes per separat i les boles de Nadal.
2. Col·locar en una caixa, ben separades, cada tipus de targeta (nom, imatge, control i les boles).
3. L’infant ha de relacionar les targetes de les imatges amb el seu nom corresponent.
Un cop l’infant ha creat el nom amb les boles de Nadal, utilitza la targeta de Control de l’error (imatge+nom) per l’autocorrecció.
1. Retallar els 3 tipus de targetes per separat i les boles de Nadal.
2. Col·locar en una caixa, ben separades, cada tipus de targeta (nom, imatge, control i les boles).
3. L’infant ha de relacionar les targetes de les imatges amb el seu nom corresponent.
Un cop l’infant ha creat el nom amb les boles de Nadal, utilitza la targeta de Control de l’error (imatge+nom) per l’autocorrecció.
🎄Creem paraules amb Boles de Nadal
Per crear paraules amb Boles de Nadal teniu aquest document que inclou 3 tipus de targetes:1. Targetes amb imatge d’un arbre de Nadal amb una paraula a l’interior.
2. Targetes amb la paraula completa amb boles de Nadal.
3. Targetes amb forma de boles de Nadal i que tenen lletres dins, aquest tipus de targetes s’utilitzen per crear les diferents paraules.
El procediment a seguir és el següent:
1. Imprimir i retallar els arbres, boles grans i petites.
2. Les paraules formades amb boles petites es poden retallar i enganxar darrera de cada arbre o es pot directament doblegar i amagar, per després mostrar el resultat.
3. Col·locar en una caixa, ben separades, cada tipus de targeta (plantilles dels arbres, paraules amb boles i boles grans).
4. L’infant ha de construir paraules amb les boles de Nadal.
Un cop l’infant ha té la paraula creada, només ha de mirar al darrera de la plantilla del arbre i observar la paraula creada amb boles petites de Nadal, aquest serà el Control de l’error (on apareixerà la paraula creada i permet dur a terme l’autocorrecció).
1. Imprimir i retallar els arbres, boles grans i petites.
2. Les paraules formades amb boles petites es poden retallar i enganxar darrera de cada arbre o es pot directament doblegar i amagar, per després mostrar el resultat.
3. Col·locar en una caixa, ben separades, cada tipus de targeta (plantilles dels arbres, paraules amb boles i boles grans).
4. L’infant ha de construir paraules amb les boles de Nadal.
Un cop l’infant ha té la paraula creada, només ha de mirar al darrera de la plantilla del arbre i observar la paraula creada amb boles petites de Nadal, aquest serà el Control de l’error (on apareixerà la paraula creada i permet dur a terme l’autocorrecció).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada